بایگانی بخش اخبار رفاهی

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 542 | تعداد کل بازدید های مطالب: 1,265,373 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۴ -

برگزاری جلسه شورای نظارت بر عملکرد مهدکودک دانشگاه

جلسه شورای نظارت بر عملکرد مهدکودک دانشگاه در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۴ در محل اداره امور رفاهی برگزار شد. در این جلسه، جناب آقای دکتر استوار (رئیس اداره امور رفاهی)، سرکار خانم دکتر جلیلی (مشاور بانوان ریاست دانشگاه)، سرکار خانم دکتر طباطبایی (نماینده منتخب)، سرکار خانم دکتر سعیدی‌نژاد (نماینده معاونت فرهنگی)، سرکار خانم بابالوئی (نماینده منتخب)، جناب آقای دکتر شیرازی (پیمانکار مهدکودک)، و سرکار خانم میری (مدیر مهدکودک) حضور داشتند. در جریان این نشست، موضوعات مرتبط با بهبود کیفیت خدمات، بررسی روند اجرایی، و ارتقای برنامه‌های آموزشی و رفاهی کودکان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اعضا ضمن ارائه دیدگاه‌های تخصصی خود، بر ضرورت تداوم حمایت دانشگاه و نظارت مستمر بر عملکرد مهدکودک تأکید کردند.  

img_yw_news
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ -

عیادت از همکاران

«همکاران ارجمند دانشگاه، با هدف تعمیق همدلی و اطمینان از سلامتی همکاران دانشگاه، از شما عزیزان درخواست می گردد تا در صورتی که مطلع شدید همکار عزیزی به دلیل بیماری یا شرایط خاص، نیازمند عیادت و احوالپرسی از سوی مجموعه دانشگاه هستند، مراتب را به اطلاع اداره امور رفاهی برسانید. همکاران محترم جهت اطلاع رسانی در این خصوص با اداره امور رفاهی؛ جناب آقای محمدایوب میگونی ارتباط برقرار نمایند. با آرزوی تندرستی و سلامتی برای همه شما.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 با احترام                                                                                                                                                                                                              اداره امور رفاهی  

img_yw_news
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ -

همکاری با آموزشگاه رانندگی امیر جهت ارائه خدمات آموزشی گواهینامه با تخفیف ویژه به همکاران دانشگاه

<<همکاری با آموزشگاه رانندگی امیر جهت ارائه خدمات آموزشی گواهینامه با تخفیف ویژه به همکاران دانشگاه>> به اطلاع کلیه همکاران محترم دانشگاه علم و صنعت ایران می‌رساند، در راستای توسعه خدمات رفاهی و تسهیل امور مربوط به دریافت گواهینامه‌های رانندگی، اداره امور رفاهی دانشگاه طی تفاهم‌نامه‌ای با آموزشگاه رانندگی امیر همکاری خود را آغاز نموده است. بر اساس این تفاهم‌نامه، امکان استفاده از تخفیف ۱۰ درصدی در هزینه‌های ثبت‌نام و دوره‌های آموزشی آموزشگاه رانندگی امیر برای کلیه همکاران محترم دانشگاه فراهم گردیده است. توجه: همکاران محترم جهت استفاده از خدمات و دریافت معرفی‌نامه رسمی آموزشگاه ضروری است به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای مهندس خلجی مراجعه فرمایند.                                                                                                                                                                                                                                              با احترام                                                                                                                                                                                                                     اداره امور رفاهی  

img_yw_news
شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۴ -

اطلاعیه همکاری با شرکت کویر موتور

<< اطلاعیه همکاری با شرکت کویر موتور>> به اطلاع همکاران محترم دانشگاه علم و صنعت ایران می‌رساند، با پیگیری‌های اداره امور رفاهی و در راستای ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان گرامی، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت یکتاز کویر موتور منعقد گردیده است. بر اساس این همکاری، شرایط فروش ویژه‌ای برای همکاران محترم دانشگاه در نظر گرفته شده است: شرایط فروش نقدی موتورسیکلت ها و دوچرخه ها با تخفیف نقدی ده درصدی عرضه می شوند. فروش اقساطی موتورسیکلت بازپرداخت اقساط تا ۲۴ ماهه محاسبه قیمت بر اساس قیمت ۱۲ ماهه نمایشگاهی به‌اضافه مالیات بر ارزش افزوده تنها ۲۰ درصد مبلغ کل به صورت نقدی در زمان خرید دریافت می‌گردد فروش اقساطی دوچرخه بدون نیاز به پیش‌پرداخت یا کارمزد اقساط در ۱۰ ماه بدون بهره پرداخت می‌شود توجه: همکاران محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای مهندس خلجی مراجعه فرمایند.                                                                                                                                                                       با احترام                                                                                                                                                     اداره امور رفاهی  

img_yw_news
شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۴ -

مجتمع گردشگری اقامتی ولیک

مجتمع گردشگری و اقامتی ولیک – شهرستان بابل به اطلاع همکاران محترم دانشگاه می‌رساند: در راستای ارتقای سطح رفاه و ایجاد فرصت‌های مناسب تفریحی و اقامتی برای اعضای محترم هیئت‌علمی و کارکنان ارجمند، اداره امور رفاهی دانشگاه اقدام به معرفی مجتمع گردشگری و اقامتی ولیک شهرستان بابل نموده است. این مجتمع در دل جنگل‌های زیبای هیرکانی واقع شده و با چشم‌اندازی کم‌نظیر و امکانات متنوع، محیطی آرام و دل‌انگیز برای اقامت، استراحت و تفریحات خانوادگی فراهم آورده است. امکانات مجتمع: چشم‌انداز بسیار زیبا از طبیعت و جنگل سوئیت‌های اقامتی همکف و دوبلکس کلبه‌های جنگلی مستقل در میان طبیعت هیرکانی آلاچیق‌ها و شهربازی  سالن ورزشی، میز بیلیارد و بازی‌های رایانه‌ای  رستوران با انواع غذاهای محلی و ایرانی قهوه‌خانه سنتی و مدرن سالن تشریفات ویژه مراسم تفرجگاه دل‌انگیز در دل جنگل * همکاران محترم پیش از مراجعه برای دریافت معرفی‌نامه لازم است جهت رزرو اقامتگاه با مجتمع ولیک با شماره ۰۹۳۳۳۳۶۷۴۱۵ تماس گرفته و هماهنگی لازم را به‌عمل آورند و پس از انجام رزرو، جهت صدور معرفی‌نامه می‌توانند به اداره امور رفاهی دانشگاه (جناب آقای سهیلی) مراجعه نمایند. مجتمع ولیک شرایط ویژه قیمتی طبق جدول ذیل  برای کارکنان و اعضای محترم دانشگاه در نظر گرفته است. سوئیت همکف وسط هفته برای دانشگاه ۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد) سوئیت همکف آخر هفته (چهارشنبه-پنج شنبه-جمعه) برای دانشگاه ۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد) سوئیت دوبلکس وسط هفته برای دانشگاه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد) سوئیت دوبلکس آخر هفته (چهارشنبه-پنج شنبه-جمعه)برای دانشگاه ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد) لوکیشن مجتمع گردشگری اقامتی ولیک  

img_yw_news
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۴ -

اطلاعیه حمایت از کارآفرینی و تولیدات ومحصولات خانگی همکاران

<<اطلاعیه حمایت از کارآفرینی و تولیدات ومحصولات خانگی همکاران>> به اطلاع همکاران گرامی دانشگاه می‌رساند: اداره رفاه دانشگاه در نظر دارد در راستای حمایت از کارآفرینی و تولیدات خانگی همکاران محترم دانشگاه، بستری برای معرفی و تبلیغ محصولات خانگی تولیدی کارکنان دانشگاه فراهم نماید. لذا از همکاران عزیزی که دارای تولیدات خانگی (غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک، محصولات فرهنگی و …) بوده و تمایل به عرضه و معرفی آن‌ها را دارند، دعوت می‌شود تا مشخصات خود و محصولاتشان را به اداره امور رفاهی؛ آقای مهندس خلجی اعلام نمایند. محصولات معرفی‌شده با همکاری اداره امور رفاهی برای همکاران دانشگاه اطلاع‌رسانی و در صورت امکان با تخفیف ویژه برای همکاران محترم عرضه خواهند شد.                                                                                                                             با احترام                                                                                                              اداره امور رفاهی  

img_yw_news
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۴ -

بازدید از باغ پرندگان با تخفیف مخصوص همکاران گرامی دانشگاه

به اطلاع همکاران ارجمند دانشگاه می‌رساند،اداره امور رفاهی دانشگاه، در راستای ارتقای رفاه و نشاط اعضای دانشگاه، تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه تفریحی-گردشگری باغ پرندگان منعقد کرده است. بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده ، اعضای دانشگاه از تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه این مجموعه برخوردار خواهند شد. مزایای استفاده از بن‌های ویژه عبارت‌اند از: ۳۰% تخفیف مخصوص روزهای غیرتعطیل(شنبه تا پنج شنبه) ۱۵% تخفیف مخصوص روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها توجه: همکاران محترم شرکتی و بازنشستگان جهت استفاده از خدمات و دریافت معرفی نامه ضروری است به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای سهیلی مراجعه فرمایند. *اعضاء هیئت علمی و کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی دانشگاه تنها با ارائه کارت شناسایی دانشگاه می توانند از خدمات این مجموعه با تخفیف استفاده نمایند.                                                                                                                                                                       با احترام                                                                                                                                                     اداره امور رفاهی  

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۴ -

قرارداد همکاری با داروخانه تهران(دکتر دهخوار قانی)

<<قرارداد همکاری با داروخانه تهران(دکتر دهخوار قانی)>> به اطلاع همکاران گرامی می‌رساند با هماهنگی بیمه آسیا، قرارداد همکاری با یکی از داروخانه‌های نزدیک دانشگاه ((داروخانه تهران(به مدیریت دکتر دهخوار قانی)به آدرس میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، بالاتر از فرجام، پلاک ۳۵، داروخانه تهران و شماره تماس ۷۷۸۰۱۵۴۰) منعقد گردیده است. بر این اساس، پرداخت هزینه‌ها به‌صورت آنلاین و مستقیم از طریق بیمه انجام می‌شود تا رفاه حال همکاران محترم فراهم گردد. *در ضمن به‌زودی داروخانه‌های بیشتری در محدوده دانشگاه نیز به این طرح افزوده خواهند شد.                                                                                                                                                                      با احترام                                                                                                                                                اداره امور رفاهی  

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۴ -

اطلاعیه نحوه شناسایی همکاران دانشگاهی مبتلا به بیماری خاص دارای بیمه پایه تامین اجتماعی جهت استفاده از بیمه تکمیلی

<<اطلاعیه نحوه شناسایی همکاران دانشگاهی مبتلا به بیماری خاص دارای بیمه پایه تامین اجتماعی جهت استفاده از بیمه تکمیلی>> به اطلاع همکاران ارجمند دانشگاهی که دارای بیمه پایه تامین اجتماعی می باشند و از خدمات بیمه درمان تکمیلی آسیا استفاده می نمایند می رساند، در صورت ابتلا به بیماری های خاص و صعب العلاج، می توانند با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی به نشانی darman.tamin.ir  و از طریق(( منوی درخواست بیمه شدگان)) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات مربوط به بیماری، اقدام نمایند. مدارک لازم شامل: تصویر کارت ملی،شماره تلفن همراه بیمار، گواهی پزشک معالج، تصویر گزارش های پاتولوژی، رادیولوژی،آزمایش های تشخیص طبی یا سایر مستندات،مرتبط با بیماری (مانند خلاصه پرونده بستری) اقدام فرمایند.  در صورتی که بارگزاری مستندات از طریق سامانه به هر دلیل مقدور نباشد، بیماران می توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مربوطه مراجعه نمایند. ضمنا همکارانی که پیش تر در سامانه تامین اجتماعی نسبت به تشکیل پرونده اقدام نموده اند، لازم است نسخه تاییدیه آن را به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای عبادی تحویل دهند.                                                              با احترام                                                          اداره امور رفاهی  

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۴ -

ثبت نام اقامتگاه مشهد مقدس برای آذرماه

به اطلاع کارمندان محترم میرساند زمانبندی ثبت نام در مجتمع رفاهی دانشگاه(مشهد مقدس)  جهت استفاده در آذر ماه سال جاری به شرح  زیر می باشد:   زمان بازگشایی سامانه  ساعت 10:00  صبح سه شنبه مورخ 1404/08/20 زمان بسته شدن سامانه ساعت 15:00 عصر شنبه مورخ 1404/08/24 جهت ثبت نام در مجتمع ها به سامانه اتوماسیون به آدرس اینترنتی     (    erp.iust.ac.ir       )   مراجعه نمایید و طبق راهنمای زیر عمل کنید.                                                                                                              با احترام                                                                                                                                                                                                                                                                              اداره امور رفاهی  

img_yw_news
شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۴ -

اطلاعیه اهدای تابلوی یادبود تولد فرزند همکاران

به اطلاع می‌رساند اداره امور رفاهی دانشگاه در راستای تبریک و گرامی‌داشت تولد فرزند همکاران، تابلوی نقاشی آبرنگ یادبود نوزاد را به‌عنوان هدیه تقدیم می‌کند. تابلو در اندازه ۳۰×۳۰ سانتی‌متر با پاسپارتوی ۴ سانتی‌متری و قاب ۲ سانتی‌متری تهیه می‌شود و مطابق سلیقه والدین از میان طرح‌های پیشنهادی انتخاب و اجرا خواهد شد. بر روی تابلو، نام نوزاد به همراه تاریخ و ساعت تولد، قد و وزن و یا متن پیشنهادی توسط همکاران دانشگاهی درج می‌شود. همکاران محترم جهت ثبت مشخصات و انتخاب طرح مورد نظر، به اداره امور رفاهی دانشگاه، آقای ایوب میگونی مراجعه نمایند. این هدیه ویژه نوزادانی است که از تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۱ به بعد متولد می شوند.                                                                                                                            با احترام                                                                                                              اداره امور رفاهی  

img_yw_news
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ -

آخرین فرصت تحویل مدارک پزشکی مربوط به بیمه سامان

با توجه به پیگیری های انجام شده، بدینوسیله به اطلاع می رساند، شرکت کمک رسان ایران(Sosسامان)، که در سال گذشته مسئولیت اجرای بیمه درمان تکمیلی دانشگاه را بر عهده داشت، از روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۷ لغایت ۱۴۰۴/۰۸/۲۸ از ساعت ۸ الی ۱۲ به مدت ده روز کاری در اداره امور رفاهی دانشگاه مستقر خواهند شد. لذا از اعضای هیئت علمی، کارکنان و بازنشستگان محترمی که مدارک درمانی مربوط به بیمه تکمیلی را آماده دارند، درخواست می شود در این بازه زمانی جهت تحویل مدارک خود به اداره امور رفاهی دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است با توجه به بسته شدن قرارداد بیمه درمانی بعد از این تاریخ، دریافت اسناد پزشکی و پرداخت خسارت به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         با احترام                                                                         اداره امور رفاهی  

img_yw_news
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۴ -

فیلم راهنمای ورود به سامانه آسیا سلامت و ثبت هزینه درمانی

فیلم راهنمای ورود به سامانه آسیا سلامت و ثبت هزینه درمانی ورود به سامانه بیمه آسیا ( برای ثبت هزینه درمانی)

img_yw_news
دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ -

عیادت هیئت دانشگاه از عضو پیشکسوت هیئت علمی دانشکده فیزیک

به اطلاع می رساند، روز پنج‌شنبه ۱۷ مهرماه هیئتی متشکل از مهندس خلجی(کارمند اداره امور رفاهی)، دکتر شایگان‌منش(عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک) و مهندس حجازی(رئیس اداره روابط عمومی) به نمایندگی از ریاست دانشگاه جهت عیادت در منزل دکتر فرهاد اعظمی، عضو پیشکسوت هیئت علمی دانشکده فیزیک حضور به هم رساندند. در این دیدار صمیمانه، اعضای هیئت ضمن آرزوی سلامتی کامل برای استاد اعظمی، از سال‌ها تلاش علمی و آموزشی ایشان در تربیت نسل‌های متعدد دانشجویان تقدیر و تشکر کردند. همچنین پیام محبت‌آمیز و آرزوی بهبودی ریاست دانشگاه به ایشان ابلاغ شد. اداره امور رفاهی دانشگاه برای استاد اعظمی آرزوی تندرستی، آرامش و تداوم حضور مؤثر در جامعه علمی کشور دارد.

img_yw_news
دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ -

اطلاعیه در خصوص معرفی شرکت فرش شاهکار مشهد

به اطلاع می‌رساند در راستای خدمت به همکاران ارجمند دانشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فرش شاهکار مشهد به آدرس (تهران،خیابان ستارخان، نبش خیابان رحیمی اصل، پلاک ۵۱۵) منعقد گردیده است. مزایای اختصاصی: خرید اقساطی بدون کارمزد تخفیف ویژه خرید اقساطی تخفیف ویژه خرید نقدی بن شستشوی رایگان خدمات لجستیک و تعویض توجه: همکاران محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر و حواله مخصوص، ضروری است به اداره امور رفاهی، آقای مهندس ملامحمدا مراجعه فرمایند.                                                                                                                                                                                                      با احترام                                                                                                                                                                                 اداره امور رفاهی  

img_yw_news
یکشنبه ۴ آبان ۱۴۰۴ -

اطلاعیه در خصوص معرفی مرکز دندانپزشکی

       <<اطلاعیه در خصوص معرفی مرکز دندانپزشکی>> در راستای تسهیل دسترسی همکاران گرامی به خدمات دندانپزشکی با کیفیت مناسب و تحت پوشش بیمه؛ کلینیک دندانپزشکی عرشیان (به آدرس: بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز،جنب بانک صادرات، ساختمان سارا،پلاک ۶۴۰، طبقه اول) طرف قرارداد با بیمه تکمیلی آسیا معرفی می‌گردد. مزایای استفاده از خدمات کلینیک عرشیان برای همکاران دانشگاه: ارائه خدمات دندانپزشکی بر اساس تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت و درمان اعطای وام سه‌ساله قرض‌الحسنه جهت پرداخت هزینه‌های مازاد درمانی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر نفر از طریق بانک مهر انجام چک‌آپ دوره‌ای سلامت دهان و دندان به‌صورت منظم در داخل دانشگاه بهره‌مندی از سیستم بی‌حسی دیجیتال جهت افزایش راحتی و کاهش درد در فرآیند درمان توجه: همکاران محترم جهت استفاده از خدمات و دریافت معرفی‌نامه رسمی کلینیک ضروری است به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای مهندس خلجی مراجعه فرمایند.                                                                                                    با احترام                                                                                        اداره امور رفاهی  

img_yw_news
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ -

فراخوان فرزندان ممتاز

اداره امور رفاهی دانشگاه در نظر دارد همانند سال‌های گذشته، از فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی، کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه (رسمی، پیمانی و قراردادی) در سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۳تقدیر به‌عمل آورد. واجدین شرایط شامل: دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی تا متوسطه که معدل یا رتبه مورد نظر را کسب کرده‌اند. پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری و فارغ‌التحصیلان ممتاز در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری از دانشگاه‌های دولتی و معتبر. مهلت ثبت‌نام: از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۲۸ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۳۰ نحوه ثبت‌نام: از طریق سامانه جامع اداری و مالی (erp.iust.ac.ir) طبق فلوچارت زیر *کلیه مدارک باید فقط در سامانه بارگذاری شوند؛ تحویل حضوری پذیرفته نمی‌شود. *کارنامه‌ ها صحت‌سنجی می‌گردند و ارسال مدارک خارج از مهلت تعیین‌شده امکان‌پذیر نیست. فارغ التحصیلان ممتازموسسات آموزش عالی پذیرفته شدگان موسسات آموزش عالی معدل کل مقطع تحصیلی + ممتاز مقطع کارشناسی*میانگین دانشکده(دانشگاه علم و صنعت ایران ) ۱.۵ رتبه های ۱ تا ۲۰۰۰ورودی جدید دانشگاههای دولتی خیلی خوب و خوب اول تا ششم ابتدایی + ممتاز مقطع کارشناسی ارشد*میانگین دانشکده(دانشگاه علم و صنعت ایران ) ۱.۵ مقطع کارشناسی دانشگاههای دولتی ۱۹ دوره اول متوسطه –هفتم + ممتاز مقطع دکتری*میانگین دانشکده(دانشگاه علم و صنعت ایران ) ۵/۱ مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی ۱۹ دوره اول متوسطه –هشتم فارغ التحصیلان ممتازموسسات آموزش عالی مقطع دکتری دانشگاههای دولتی ۱۸.۷۵ دوره اول متوسطه –نهم + ممتاز مقطع کارشناسی*میانگین دانشکده(دانشگاه علم و صنعت ایران ) ۱.۵ مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای غیر دولتی (غیر انتفاعی ،آزاد)و پیام نور ۱۸.۵ دوره دوم متوسطه -دهم + ممتاز مقطع کارشناسی ارشد*میانگین دانشکده(دانشگاه علم و صنعت ایران ) ۱.۵ مقطع دکتری دانشگاههای غیر دولتی (غیر انتفاعی ،آزاد)و پیام نور ۱۸.۲۵ دوره دوم متوسطه –یازدهم + ممتاز مقطع دکتری*میانگین دانشکده(دانشگاه علم و صنعت ایران ) ۱.۵ ۱۸ دوره دوم متوسطه دوازدهم  

img_yw_news
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ -

مراکز درمانی طرف قرارداد بابیمه آسیا در شهر تهران

مراکز طرف قرارداد با بیمه آسیا در شهر تهران

img_yw_news
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ -

فرم نظرسنجی پیمانکار بیمه تکمیلی سامان

پس از ورود به خبر روی لینک(پیوند) کلیک نمایید.  

img_yw_news
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ -

آخرین مهلت جهت تغییرات در بیمه تکمیلی

به اطلاع همکاران محترم می رساند: آخرین مهلت تغییرات در طرح بیمه تکمیلی- افزایش و کاهش نفرات – انصراف و ثبت نام جدید تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۱۴ می باشد. همکاران محترم جهت موارد یاد شده به آدرس: eghamat.iust.ac.ir  بخش بیمه مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.    

img_yw_news
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ -

شرایط عمومی بیمه نامه درمان تکمیلی گروهی

شرایط بیمه نامه درمان تکمیلی گروهی  

img_yw_news
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ -

خبر تکمیلی درمان نت

خبر تکمیلی در رابطه با قرارداد جدید بیمه تکمیلی سامان ( درمان نت) ، مدارک مورد نیاز هزینه‌های دندانپزشکی ، چک لیست ارزیابی خسارت، مدارک خسارت درمان ، فایل راهنمای درخواست  

img_yw_news
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ -

فایل راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی جدید درمان نت در سال ۱۴۰۴ -۱۴۰۳

فایل راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی در قرارداد ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳  

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ -

قابل توجه درخواست کنندگان تسهیلات بانکی

به اطلاع همکاران محترم می رساند با پیگیری های به عمل آمده از سوی هیئت رئیسه محترم دانشگاه و با موافقت مدیریت بانک ملت، ۱۵۰ فقره تسهیلات  ۱۰۰ میلیون تومانی تامین اعتبار گردیده است...    

صفحه 1 از 22    
اولین
قبلی
1
...